iPad Air (A1474,A1475,A1476)
Reinstalace iPadOS
Reinstalujeme Váš iPad na nejnovější možnou verzi iPadOS. Tímto je možné vyřešit některé SW závady. Také lze pomocí reinstalace odstranit passcode na obrazovce a smazat uživatelská data. Pozor, reinstalací není možné odstranit Apple ID. To zůstává i po reinstalaci vázané na zařízení.
490 Kč
120 min
Diagnostika
Zjistíme, kde je problém a vystavíme protokol s diagnostikou. Poplatek není účtován, pokud se rozhodnete nechat si zařízení u nás opravit.
890 Kč
60 min
Výměna baterie
Výměna baterie za kvalitní baterii z druhovýroby. Cena zahrnuje výměnu těsnění pod displejem k zachování odolnosti vůči prachu a vlhkosti. Záruka 365+ (kondice baterie neklesne pod 85% během 365 nabíjecích cyklů, či 1 roku).
1990 Kč
2 - 3 dny
Výměna dotykového skla
Sklo se mění v případě, že displej správně zobrazuje, ale nefunguje dotyk nebo je sklo prasklé. Záruka 12 měsíců.
1990 Kč
1 - 2 dny
Čištění nabíjecího konektoru
Pokud Váš iPad nenabíjí, tak může být problém v zanesení konektoru, případně v oxidaci na jednotlivých pinech v konektoru. V rámci služby konektor vyčistíme a pod mikroskopem odstraníme oxidaci na pinech.
490 Kč
30 min
Výměna nabíjecího konektoru
Cena zahrnuje výměnu těsnění pod displejem k zachování odolnosti vůči prachu a vlhkosti. Záruka 12 měsíců.
2490 Kč
2 - 3 dny
Výměna přední kamery
Cena zahrnuje výměnu těsnění pod displejem k zachování odolnosti vůči prachu a vlhkosti. Záruka 12 měsíců.
1990 Kč
2 - 3 dny
Výměna zadní kamery
Cena zahrnuje výměnu těsnění pod displejem k zachování odolnosti vůči prachu a vlhkosti. Záruka 12 měsíců.
1990 Kč
2 - 3 dny
Čištění zařízení
Čištění mřížek mikrofonů a reproduktorů a celého těla iPadu i s displejem.
890 Kč
30 min
Jiná oprava
Nenašli jste hledanou opravu? Kontaktujte nás a najdeme řešení!
0 Kč
JE VEUX APPORTER LE MATÉRIEL
HORAIRES D'OUVERTURE
LUN - VEN
SAM - DIM
10h - 18h30
FERMÉ
JE VEUX ENVOYER L'APPAREIL
Nous réparerons votre appareil même si vous n'êtes pas à proximité !
L'expédition est à notre charge. Nous vous enverrons des étiquettes d'expédition.
Vous pouvez suivre l'intégralité de la réparation dans la rubrique « Mes réparations ». Nous vous renverrons ensuite l'appareil réparé.