iPhone SE (2016)
Reinstalace iOS
Reinstalujeme Váš telefon na nejnovější možnou verzi iOS. Tímto je možné vyřešit některé SW závady. Také lze pomocí reinstalace odstranit passcode na obrazovce a smazat uživatelská data. Pozor, reinstalací není možné odstranit Apple ID. To zůstává i po reinstalaci vázané na zařízení.
490 Kč
120 min
Diagnostika
Zjistíme, kde je problém a vystavíme protokol s diagnostikou. Poplatek není účtován, pokud se rozhodnete nechat si zařízení u nás opravit.
490 Kč
60 min
Výměna baterie (druhovýroba)
Výměna baterie za kvalitní baterii z druhovýroby. Baterie bude zobrazovat kondici v nastavení telefonu. Cena zahrnuje výměnu těsnění pod displejem k zachování odolnosti vůči prachu a vlhkosti. Záruka 365+ (kondice baterie neklesne pod 85% během 365 nabíjecích cyklů, či 1 roku).
790 Kč
60 min
Výměna displeje (originální)
Výměna za originální repasovaný displej. Cena zahrnuje výměnu těsnění pod displejem k zachování odolnosti vůči prachu a vlhkosti. Záruka 12 měsíců.
990 Kč
60 min
Výměna přední kamery
Záruka 12 měsíců.
690 Kč
60 min
Výměna zadní kamery
Výměna kamery za originální PULLED kameru. Záruka 12 měsíců.
990 Kč
60 min
Čištění nabíjecího konektoru
Pokud Váš telefon nenabíjí, tak bývá problém v zanešení konektoru, případně v oxidaci na jednotlivých pinech v konektoru. V rámci služby konektor vyčistíme a pod mikroskopem odstraníme oxidaci na pinech.
490 Kč
60 min.
Výměna nabíjecího konektoru
Záruka 12 měsíců.
890 Kč
60 min
Výměna sluchátka
Záruka 12 měsíců.
1490 Kč
60 min
Výměna tlačítek
Záruka 12 měsíců.
1490 Kč
60 min
Čištění zařízení
Čištění spodních a horních mřížek mikrofonů a reproduktorů. Pokud vás lidé při hovorech špatně slyší, nebo naopak vy špatně slyšíte je, problém často spočívá v zanesení těchto mřížek.
490 Kč
30 min.
JE VEUX APPORTER LE MATÉRIEL
HORAIRES D'OUVERTURE
LUN - VEN
SAM - DIM
10h - 18h30
FERMÉ
JE VEUX ENVOYER L'APPAREIL
Nous réparerons votre appareil même si vous n'êtes pas à proximité !
L'expédition est à notre charge. Nous vous enverrons des étiquettes d'expédition.
Vous pouvez suivre l'intégralité de la réparation dans la rubrique « Mes réparations ». Nous vous renverrons ensuite l'appareil réparé.