top of page

Dyson V11

Diagnostika

Zjistíme, kde je problém a vystavíme protokol s diagnostikou. Poplatek není účtován, pokud se rozhodnete nechat si zařízení u nás opravit.

490 Kč

2 dny

Servisní čištění + výměna filtru

Pokud váš vysavač pulzuje, má slabý tah, vydává neobvyklé zvuky nebo hlásí plnou nádobku či „blocked airway“, může být zanešený. V takovém případě zařízení kompletně rozebereme, důkladně vyčistíme včetně vnitřních kanálků a vyměníme vnější filtr. Komplexní čištění doporučujeme provádět minimálně 1x za dva roky, dle intenzity použití.

1890 Kč

2 dny

Výměna tlačítka / spouště

Častá závada tohoto modelu. Tlačítko uvnitř těla praskne a Dyson poté nejde zapnout. Tlačítko měníme za zpevněnou verzi, aby se problém neopakoval. Často se projevuje tím, že reakce tlačítka jsou postupem času horší a horší a uživatel musí čím dál větší silou tlačítko zmáčknout, aby se vysavač zapnul.

2190 Kč

2 dny

Oprava základní desky

Vysavač se sám vypíná nebo nejde vůbec zapnout? Na vině může být vadná základní deska. Základní desky opravujeme již od 1 990 Kč.

1990 Kč

7 dní

Výměna motoru / základní desky

Pokud váš vysavač vydává neobvyklé zvuky, nefunguje příslušenství nebo nejde zapnout, je pravděpodobně poškozena základní deska či motor. Tyto komponenty vám rádi vyměníme a váš vysavač bude opět jako nový. Na opravu poskytujeme záruku 12 měsíců.

3490 Kč

3 dny

Výměna / oprava zásobníku

Pokud se Vám rozbil zásobník (utržené těsnění, ulomený háček víčka, atd.), nabízíme výměnu za náš použitý za poplatek 890 Kč.

890 Kč

30 min

Oprava kartáčů

Pokud se u vašeho vysavače přestal točit kartáč nebo se zasekává, dokážeme si s tím poradit! Příčinou může být poškozený elektromotor, zadřené ložisko nebo vadný upínací systém. Opravy příslušenství provádíme již od 890 Kč.

890 Kč

5 dní

Jiná oprava

Pro jinou opravu nás neváhejte kontaktovat.

0 Kč

Zpětná doprava

Doprava zařízení zpátky k vám.

189 Kč

I WANT TO BRING MY DEVICE

U Vokovice School 299/4, Prague 6, 160 00

servis@iswap.cz

Phone: 773 118 472

OPENING HOURS

MON - FRI

SAT - SUN

9 - 17:00

CLOSED

I WANT TO SEND THE DEVICE

We will repair your device even if you are not nearby!

Shipping is at our expense. We will send you shipping labels.

You can track the entire repair in the "My repairs" section. We will then send the repaired device back to you.

bottom of page